מוכנים לחגים?

עפר גדנקן No Comments on מוכנים לחגים?

מומחי עינית יתאימו לכם משקפיים באופן מדויק ומקצועי

12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקופת החגים בפתח וזו הזדמנות מצוינת להיטיב את הראייה לקראת התפילות הממושכות ולהתחדש עם מסגרות איכותיות לקראת החגים הבאים עלינו לטובה. ברשת 'עינית', מהמובילות בישראל בתחום האופטיקה, צוות מומחים להתאמה מדויקת של משקפיים ואביזרי ראייה איכותיים. סניפי הרשת מציעים מגוון רחב של מסגרות ופתרונות ראייה מתקדמים, לרבות עדשות מולטיפוקל איכותיות המתאימות לנדרשים עזרי ראייה למרחקים קרובים ורחוקים במקביל. זהו פתרון יעיל גם לתפילות הימים הנוראים שבהם רבים מעוניינים לראות את מילות התפילה בלי להחליף משקפיים.

צוותי רשת 'עינית', מרשתות האופטיקה המובילות, ערוכים להעניק לכם את השירות המיטבי לקראת תקופת החגים. רבים מנצלים את ההזדמנות כדי להתחדש עם משקפיים איכותיות לקראת החגים, על מנת שיוכלו להיטיב את ראייתם ולהיערך לתפילות הימים הנוראים. לעיתים כאבי ראש מקורם בהתאמצות מיותרת של העין – תופעה היכולה להיות שכיחה כאשר קוראים הרבה מאותיות קטנות – ולכן בעינית מעמידים לרשות הלקוחות את צוות האופטומטריסטים המנוסה שיתאים את עדשות המשקפיים באופן מדויק ומקצועי.

האופטומטריסטים של עינית הינם מנוסים ומקצועיים בתחומם. הם מצוידים במיטב האבזור המתקדם והחדשני, באמצעותו הם מתאימים את העדשות באופן מיטבי ללקוחות. כרשת ותיקה ובעלת מוניטין, ניתן דגש רב ומשמעותי על מקצועיות הצוותים והמענה היעיל בכל אחד מסניפי הרשת ברחבי הארץ. צוות המומחים יעזרו לכם הן בתהליך מציאת העדשות המתאימות, והן בבחירת המשקפיים לשביעות רצונכם.

הצוות בסניפי עינית אף מעניק ייעוץ מקצועי לגבי סוג העדשות המתאימות כדי לתת מענה אופטימלי לכל לקוח. לעינית מבחר ענק ומגוון של דגמים ממיטב המותגים המובילים בעולם, כולל עדשות איכותיות מהיצרנים המובילים להתאמה מרבית עבור כל לקוח באופן אישי. עכשיו, לקראת החגים המאופיינים בריבוי תפילות וקריאה מרובה של טקסטים, לעיתים באותיות קטנות מהרגיל, ניתן להיוועץ עם הצוות המקצועי כדי לשמוע את חוות דעתו על המסגרת המתאימה. לעיתים עדשות מולטיפוקל הן המענה היעיל ביותר לתפילות הימים הנוראים עבור אלה הנצרכים לעזרי ראייה למרחקים קרובים ורחוקים במקביל.

סניפי עינית סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'. ברשת ממליצים להקדים את ההגעה לפני העומס שמצטבר קרוב יותר לחגים.



0 תגובות